1. Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր փակագծում տրված բառերից կազմված համապատասխան գոյականներով:
Օրինակ` «Քավության նոխազ» (ի՞նչը, արտահայտել) արտահայտությունը հին հրեաների կրոնական մի (ինչի՞ց, սովորել) սովորությունից  է առաջացել:
Տարին մի անգամ հրեաները երկու այծ էին բռնում, որոնցից  մեկին էին միայն զոհում: Մյուսի վրա մարդիկ հերթական ապես դնում էին ձեռքերն ու դրանով իբր իրենց մեղքերը բարդում նրա վրա: Հետո այդ այծին ազատություն էին տալիս: Հիմա << Քավության նոխազ» անվանում են այն մարդկանց, որոնք իրենց վրա են վերցնում ուրիշի մեղքերը, ստիպված են լինում պատասխան տալ ուրիշ անելիքի համար:
2. Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շարքի մեկ բառը չունի:
ա) վանք                                  բ) հարսնացու                    գ) Հովհաննես                դ) կապիկ
Թումանյան
անտառ                                     տիեզերագնաց                     Թբիլիսի                           տեր
գայլ                                            եղբայր                                     Լուսաստղ                     սարսափ
երեխա                                       գիտնական                              մոլորակ                         կամուրջ
թփուտ                                       առնետ                                   «Ջութակ և սրինգ»         երեխա
Թումանյանը ՝ ազգանուն է , գրվում է մեծատառով,
տիեզերագնաց ՝ բոլոր շարքի բառերը բաղկացած են երկու կամ երեք վանկերից , իսկ տիեզերագնաց բառը ւ վանկից,
մոլորակ ՝ փոքրատառով է գրված
տեր ՝ միավանկ է․
3. Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շարքի մեկ բառը չունի:
ա) նշան                                      բ)  ուսուցիչ                              գ) «Անտառում»         դ)սողուն
հնչյուն 
                                         եղբայր                                       սեղան    նավարար        
աղջիկ                                             արջ                                             խաղաղություն        շենք
սեր                                                 նկարիչ                                       շուն                    որսորդ
պատերազմ                                  հայր                                            կարոտ    վարորդ   
               
սեր ՝ միավանկ է
արջ՝ մարդ չէ
շուն ՝ միավանկ է
շենք՝ անշարժ է
4. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Պատկերացրեք, որ    երկրի վրա մեզ  հետ  միասին ապրում են   էակներ,  որոնց   կյանքի ժամանակամիջոցը՝ ծնունդից մինչև   մահ, տեղավորվում է  վայրկյանի հազարերորդական մասում: Այդպիսի յուրաքանչ.ր   էակի կյանքի   ընթացքում դիտվող  աշխարհը ակնթարթային լուսանկարը կլինի: Այդ  նկարի մեջ  տարօրինակ դիրքերում քարացած անշարժ  էակներ՝ մարդիկ   կլինեն:

Գեղեցիկի բացահայտումը

Մեզ շրջապատող ամեն ինչի մեջ կա գեղեցկություն, ոչինչ առանց գեղեցկության ստեղծված չէ, բայց այդ գեղեցկությունը անզեն աչքով չի երևում, հնարավոր չէ բացատրել, նկարագրել այն, միայն տեսնել է հնարավոր ու այն էլ ոչ աչքերով, այլ սրտով:
Որքան տարբեր ենք մենք միմյանցից, յուրահատուկ ու յուրօրինակ, բայց մեզ բոլորիս միավորում է երեք բան՝ սերը, ժամանակը, մահը: Այո՛, հենց սերը ,որովհետեև ամեն օր մենք ունենք սիրո կարիք, ցավում ենք, որ ունենք քիչ ժամանակ ու վախենում ենք մահից: Իսկ մենք ասում ենք՝ ժամանակը բուժում է, բայց լռում ենք նրա մասին, թե ինչքան վիշտ ու ցավ է պատճառում, իսկ երբ ժամանակը կորչում է, տեսնում ես, թե ինչքան բան չես արել ժամանակին, դրա համար ես չեմ սիրում ետ նայել։
Սեր․․․ թվում է , թե կարող եմ այն բնութագրել ամենագեղեցիկ բառերով, սակայն , երբ փորձում եմ դա անել , ասես այդ ամենը հերիք չէ ,կարծես այդ բառերը անզոր են դառնում և հավասարվում են ոչինչ չասելուն ։
Մահ․․․ դրա մասին ոչինչ ասել չեմ կարող, միգուցե, որովհետև ինքս եմ վախենում նրանից, դա վերջն է ամեն ինչի , բայց կարևորն է նպատակները հասցնել ավարտին՝ նախքան անհետանալը։ Միգուցե այս աշխարհից հեռու ևս մի աշխարհ կա , ևս մի փորձություն։Այսքանը կարող եմ ասել այս հոգեվիճակի մասին։
Բայց հենց այս երեք բաներն են , որ իմ կյանքը լցնում են իմաստով ու, որ ամենակարևորն է, այն դարձնում են գեղեցիկ։

Comments

Popular posts from this blog